Klachtenreglement.


Bij Kindercoach De Zeeuwse Pluim zal ik alles in het werk stellen om jouw kind goed te begeleiden. Echter kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt. Wanneer jouw kind rechtstreeks in zijn belang is getroffen door een handeling van mij, kan over die handeling een klacht worden ingediend door jou als ouder/verzorger.


Wanneer je jouw klacht naar mij communiceert, zal ik uiteraard mijn best doen om voor jou en voor mijzelf tot een bevredigende oplossing te komen.


Omdat Kindercoach De Zeeuwse Pluim is aangesloten bij Stichting Adiona – beroepsorganisatie voor kindercoaches kun je een beroep doen op de klachtenfunctionaris van deze stichting. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en stelt zich onpartijdig op. Je kunt de situatie met haar bespreken en met haar de weg bepalen die je wilt inslaan in het afhandelen van jouw klacht. Zij veroordeelt niet. Jouw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen onder de aandacht gebracht bij de betrokkene(n) met jouw uitdrukkelijke toestemming


Contactgegevens klachtenfunctionaris:

klachtenloket@adiona.nl


Deze pagina is voor het laatst aangepast op 5 november 2019.